banner_politiforening

Forside > Politiforeningen
Om foreningen

Midt- og Vestsjællands Politiforening varetager de fagforeningsmæssige forhold for politi- og kontoransatte i kredsen. Foreningen har i alt cirka 630 medlemmer. Vi arbejder for dem gennem vores:

Mission
Midt- og Vestsjællands Politiforening skal repræsentere medlemmerne og varetage deres interesser i tjenstlige forhold med videre.

Vision
Midt- og Vestsjællands Politiforening vil være den bedste og mest foretrukne samarbejdspartner i tjenstlige forhold med videre for medlemmerne og have størst mulig indflydelse på politikredsens udvikling.

Foreningens arbejde skal kendetegnes ved engagement, kvalitet og professionalisme.
Foreningen er en upolitisk faglig sammenslutning af politi og kontoransatte i Midt- og Vestsjællands Politikreds.

juli 2017