banner_bluebil

Forside > Øvrige foreninger > Kammeratstøtteordningen
Politiets Kammeratstøtteordning

Har du haft politikollegaer med "sår på sjælen" tæt inde på livet er ovennævnte måske af interesse.

For omkring et år siden såede to gode kollegaer et lille frø, som hurtigt spirede og blev til foreningen Politiets Kammeratstøtteordning.

Ordningen har til formål at give støtte og netværk til hovedsageligt syge- og invalidepensionerede politifolk – og andre politifolk, der har behov for støtte, vejledning eller bare et godt kammeratskab. Det kan også være du blot har lyst til at bidrage med støtte i en eller anden form og vil være med til at opbygge et godt netværk.

I foreningen er både aktive og pensionerede politifolk. Du kan læse mere på www.politietskammeratstoetteordning.dk, hvor du også kan melde dig ind som medlem. Enten aktivt, som støtte eller som pårørende.

Der betales et årligt kontingent på 100,- kr. for aktive medlemmer, mens det er gratis for støttemedlemmer og pårørende.

Foreningen bliver støttet økonomisk af en lang række organisationer, herunder Rigspolitichefen, Politiforbundet, Tryg-Fonden m.fl.

Tag et kig på hjemmesiden og hiv fat i den kollega du tror kan have gavn af foreningen og dets medlemmer. Der er også delt foldere ud til foreningsformænd i hele landet.

Jeg svarer naturligvis også gerne på spørgsmål.

Mvh.

Jacob Trøst, pa.