banner_assistance

Forside > Øvrige foreninger > Assistanceforeningen
Om Assistanceforeningen

PIA Midt- og Vestsjælland er en assistanceforening for ansatte i Midt- og Vestsjællands Politi.

Foreningen har til formål at varetage medlemmernes interesse og behov for assistance til transport m.v. ved havari med medlemmernes privatejede – ikke erhvervsmæssigt benyttede motorkøretøjer/campingvogne/påhængsvogne, i den udstrækning, der ikke kan ydes dækning fra anden side.

Som medlem af PIA Midt- og Vestsjælland har du for et lille beløb pr. måned pr. køretøj assistancehjælp på dit privatejede motorkøretøj på stort set samme vilkår som hos de store redningsselskaber.

Foreningen råder over flere trailere, der udlejes til medlemmerne til lave priser pr. døgn.

Du kan indmelde dig ved personlig eller skriftlig henvendelse til foreningens bestyrelse med opgivelse af fulde navn, cpr.nr., bopæl, telefonnr., evt. E-mail samt registreringsnummer på køretøjet/erne.

Kun køretøjer, med medlemmet eller dennes ægtefælle/samlever registreret som ejer/bruger kan omfattes af medlemskabet.

september 2017